خبرگزاری کار ایران

سید احسن علوی مطرح کرد :

ما کردها دلواپس نداریم؛ همه ما تحول‌گرا هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۳۷

علوی گفت: ما کردها دلواپس نداریم؛ همه تحول‌گرا هستیم.

به گزارش ایلنا،نماینده مردم شهرهای سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس در واکنش به درج مصاحبه ناقص وی در یک سایت خبری گفت: بعضی رسانه‌ها مطالب را آن گونه که در گفتگو مطرح می شود منعکس نمی‌کنند و ابتدا و انتهای مطلب را قیچی می‌کنند و گفتگو را کاملاً منفی جلوه می‌دهند.

سید احسن علوی  ضمن ابراز خرسندی از سفر ریاست محترم جمهور طی چند روز آینده خاطرنشان کرد: ایشان حق دارند حتی یک روز مانده به پایان تصدی پست ریاست جمهوری به هر جای کشور که بخواهند سفر کنند.

علوی کردها را مردمانی مهمان‌نواز توصیف کرد و افزود: از سفر دکتر روحانی به کردستان خوشحالیم و معتقدیم حضور مسؤلان کشوری در رده‌های مختلف می تواند در توسعه و پیشرفت کردستان موثر باشد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس یادآور شد: جا دارد در این سفرها نمایندگان استان در فضای کاملاً صمیمی و مودبانه، درددل مردم را به مسولین انتقال دهند چرا که مردم از ما انتظار دارند کمبودها و کاستی‌های استان را به گوش مسوولین برسانیم.

علوی در ادامه گفت: باید به دولت کمک کنیم چراکه من معتقدم دست دولت بسته است و با تنگناهایی روبه روست، با این وجود عملکرد دولت روحانی در بسیاری زمینه ها از جمله در بحث سیاست خارجی خوب بوده است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره یادآور شد: هرچند در طول سال‌های گذشته در کردستان سرمایه‌گذاری چندانی نشده و به همین دلیل استان با عقب‌ماندگی‌هایی روبه شده اما طی یک سال اخیر سرمایه‌گذاری‌های خوب و چشمگیری را در راستای توسعه استان شاهد بوده‌ایم.

وی در این خصوص افزود: دولت در حد توان خود و با استفاده از منابع محدودی که در اختیار دارد توانسته است در کل کشور به ویژه در کردستان مشکلات و نواقص را به حداقل برساند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران اظهار داشت سفر دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهر سازی به کردستان، بنده به عنوان نماینده مردم استان از عملکرد ایشان در استان دفاع کردم و این قدرشناسی موجب شد وزیر محترم با 400 میلیارد تومان قرارداد ایجاد پروژه‌های مختلف موافقت کنند.

وی در توضیح علت ترک جلسه وزیر بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: من با دکتر قاضی‌زاده رابطه دوستان دارم و اگر در جریان سفر ایشان به کردستان جلسه را ترک کردم، به نشانه اعتراض به عدم طرح مشکلات و کمبودهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان توسط سخنران جلسه بود.

علوی در این رابطه افزود: با وجود اقدامات خوب و چشمگیری که طی سال های اخیر در حوزه بهداشت و درمان انجام شده متاسفانه در بحث نیروی متخصص و فوق تخصص در استان با مشکلاتی مواجه هستیم و همین امر سبب شده که علیرغم وجود تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در بیمارستان های استان، امکان بهره‌گیری کامل از آنها وجود ندارد و بیماران استان برای درمان به استان های همجوار مراجعه می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخلاقاً بر خود واجب می‌دانم بگویم که استاندار کردستان در بسیاری از جلساتی که به منظور پیگیری مشکلات و کمبودهای استان با وزرا و مسؤولین کشوری تشکیل می‌دهیم بسیار صریح‌تر و تندتر از ما نمایندگان صحبت می‌کنند اما ایشان عضوی از بدنه دولت هستند و لازم است در جلسات عمومی از دولت دفاع کند.

لازم به یادآوری است اخیراً برخی سایت‌های زنجیره‌ای ضد دولت و در پی سفر دکتر روحانی به کردستان در روزهای آینده، علاوه بر سانسور این دیدگاه‌های سیداحسن علوی، در اقدامی غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای اخبار قدیمی و یا تنها مطالب انتقادی بی‌ارتباط از ایشان را با تحریف و منفی‌نمایی منتشر کرده‌اند که هیچ گونه ارتباطی با مجموع دیدگاه‌های واقعی وی نسبت به سفر رئیس‌جمهور ندارد.

ما نیز به عنوان یک رسانه وظیفه خود می‌دانیم که مطالب ایشان و هر کدام از نمایندگان محترم مجلس چه انتقاد دلسوزانه و چه راهنمایی و تشویق را منعکس و از آنان حمایت کنیم و اگر نیز نقدی بر اظهارات آنان داریم، متوجه تحریف و منفی‌نمایی این رسانه‌ها بوده و نه شخصیت یا جایگاه نمایندگان. از تعامل هوشمندانه و روشنگری به موقع آقای علوی نیز در این خصوص سپاسگزاریم./هیوا نیو

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز