خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

شهرستان مریوان میزبان مسابقات کاراته امیدهای کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۱۲۶

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری رقابت های کاراته رده سنی امید کشور انتخابی تیم ملی در شهرستان مریوان خبر داد.

 به گزارش ایلنا، حامد جولایی با بیان این مطلب گفت: با توجه شرایط مناسب مریوان رقابت های کاراته رده سنی امید کشور به مدت یک روز در این شهرستان می شود.

وی افزود: در اواخر سال گذشته در راستای پیشرفت این رشته ورزشی در استان مکاتبات لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان به فدراسیون کاراته جهت اختصاص میزبانی مسابقات کشوری به  کردستان صورت گرفت.

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: پس از تایید فدراسیون با توجه به شرایط مناسب مریوان میزبانی مسابقات به این شهرستان واگذار شد.

جولایی به آمادگی کامل اداره کل ورزش و جوانان کردستان، هیأت های کاراته استان و شهرستان مریوان برای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: فرماندار مریوان و کلیه مسئولین شهرستان نیز مساعدت ها و حمایت های لازم در خصوص برگزاری رقابت های کاراته رده سنی امید کشور را انجام داده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد:  رقابت ها با حضور کلیه استان های سراسر کشور برگزار می شود و ورود تیم ها روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه خواهد بود.

جولایی افزود: مسابقات در سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره شهر مریوان برگزار می شود و ۳۳۶ کاراته کا از استان های سراسر کشور در بخش های کاتا و کومیته با هم به رقابت می پردازنند.

وی گفت: در خاتمه رقابت های کاراته امید کشور نفرات برتر اوزان مختلف جواز حضور در اردوی تیم ملی را از سوی کادر فنی فدراسیون بدست خواهند آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز