خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد کردستان خبرداد:

آموزش مهارت شغلی بیش از 8 هزار مددجوی کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۱۸

قائم مقام کمیته امداد کردستان گفت: آموزش‌های فنی و مهارت‌آموزی بیش از هشت هزار مددجوی کردستانی باهدف افزایش تخصص و مهارت شغلی مددجویان انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا طاهری بابیان اینکه یکی از فعالیت‌های این نهاد که با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود، مهارت‌آموزی و آموزش فنی مستعدین اشتغال است، عنوان کرد: هشت هزار و ۳۲۹ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد در سال ۹۵ آموزش شغلی داده‌ شده‌اند.

وی افزود: مهارت‌آموزی، پایدارسازی و توسعه مشاغل ایجادشده، کارآفرینی و حرفه‌آموزی از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال کمیته امداد است.

طاهری در ادامه بابیان اینکه دوره‌های آموزشی برگزارشده درزمینه های کشاورزی، دام‌پروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی، فنی و خدمات بوده است، گفت: دو هزار و ۵۰ نفر از افراد آموزش‌دیده مددجویان شهری و ۶ هزار و ۲۷۷ نفر از این افراد را مددجویان روستایی تشکیل می‌دهند.

وی اظهار کرد: این نهاد تلاش می‌کند با برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و مهارت‌آموزی موردنیاز جامعه هدف درنهایت موجب افزایش تخصص و مهارت شغلی مددجویان تحت حمایت شود.

قائم‌مقام کمیته امداد کردستان گفت: کمیته امداد در کنار آموزش شغلی مددجویان با استفاده از افراد متخصص از طریق مشاوره شغلی در جهت پایداری، ارتقاء و توسعه مشاغل ایجادشده تلاش می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری  با عنوان سال تولید و اشتغال افزود: کمیته امداد تلاش می‌کند در جهت افزایش کمی و کیفی برنامه‌های اشتغال و آموزشی افراد تحت حمایت در زمینه کاهش نرخ بیکاری و همچنین افزایش تولید در جامعه تاثیر گذار باشد.

طاهری در پایان گفت: این نهاد با آموزش و پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت زمینه خوداتکایی و استقلال شغلی و اقتصادی آنان را فراهم می کند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز