خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون کاراته عنوان کرد:

از پتانسیل‌های موجود برای حضور در مسابقات استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۴۴

دبیر فدراسیون کاراته گفت: مسابقات در هر استانی که برگزار می‌شود استان میزبان سعی دارد از پتانسیل‌های موجود برای حضور در مسابقات استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن آشوری در مجمع انتخابات هیات کاراته کردستان که امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه اعضای مجمع تأثیرگذارترین افراد در کاراته هستند افزود: این اعضا با اعتباری که کسب کرده‌اند در قبال آن مسئول هستند.

وی دهه 70 را دهه‌ رونق ورزش کردستان دانست و افزود: دهه‌ 70 ورزشکاران مقام خوبی در مسابقات کسب کرده‌اند و دلیل آسیب‌ها و تهدیدهای بعد از دهه‌ 70 در کاراته مورد بررسی قرار گیرد.

دبیر فدراسیون کاراته در خصوص حاشیه‌سازی‌ها اظهار داشت: خود اعضای اصلی کاراته حاشیه پذیر هستند و اعضایی که در بیرون هستند حاشیه‌ساز هستند و بنابراین باید با شفاف‌سازی فعالیت‌ها و پاسخگویی مناسب از حاشیه‌سازی جلوگیری شود.

آشوری به برگزاری مسابقات کاراته در استان‌ها اشاره کرد و گفت: مسابقات در هر استانی که برگزار می‌شود استان میزبان سعی دارد از پتانسیل‌های موجود برای حضور در مسابقات استفاده کند.

وی در پایان به لزوم همدلی در هیات کاراته اشاره کرد و افزود: امیدوارم هیات کاراته باهمت و کمک و همدلی به جایگاه اصلی خود برسد و انتخابات به‌دوراز هرگونه  منافع صنفی و رابطه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز