خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

سالن 6 هزار نفری تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۵۳

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از اختصاص 20 میلیارد ریال به احداث سالن 6 هزار نفری سنندج خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولین استان و نظر مساعد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور سالن 6 هزار نفری تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی در بازدید مدیر منطقه غرب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از سالن شش هزار نفری سنندج، اظهار داشت: پروژه شش هزار نفری شهر سنندج باید در چند سال گذشته افتتاح می‌شد که این امر با توجه عدم اعتبار، نظارت و پیگیری‌های لازم هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: احداث پروژه 6 هزار نفری شهر سنندج با مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت می‌گیرد و با مذاکرات متعدد با مسئولان شرکت در تکمیل پروژه اهتمام لازم را انجام خواهند داد.

جولائی از اختصاص 20 میلیارد ریال به احداث سالن 6 هزار نفری سنندج خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولین استان و نظر مساعد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور سالن 6 هزار نفری تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هر چه زودتر با ترزیق اعتبارات مشخص شده احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز