خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان خبرداد:

مشارکت دو میلیارد و یکصد میلیون تومانی کردستانی‌ها در پرداخت صدقات

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۱۶

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: مردم خیرخواه استان در سال ۹۵ دو میلیارد و یک‌صد میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش ایلنا، هیوا رحیمی با بیان اینکه کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است و فعالیت‌های آن بر پایه و اساس مردم شکل می‌گیرد، اظهار کرد: افزایش مشارکت و حضور مردم در فعالیت‌های کمیته امداد موجب کارآمدی و اثربخشی بیشتر خدمات این نهاد می‌شود.

وی افزود: بسترهای لازم برای مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد فراهم است و یکی از طرح‌هایی که در این زمینه اجرا می‌شود طرح جمع‌آوری صدقات است.

رحیمی با اشاره به اینکه طرح صدقات با هدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به نیازمندان اجرا می‌شود، افزود: طرح صدقات یکی از مهم‌ترین طرح‌های این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی به شمار می‌‌رود که در طول سال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۹ هزار نفر از خیران استان جزو مشترکین صدقات این نهاد هستند، عنوان کرد:  مردم خیرخواه استان در سال ۹۵ دو میلیارد و یک‌صد میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: ۱۰۰ درصد مبالغ جمع‌آوری‌شده در این طرح به‌منظور رفع نیازهای خانواده‌های تحت پوشش در بخش‌های مختلف ازجمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، کمک به درمان نیازمندان، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان شهر و محل جمع‌آوری هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: درآمد حاصل از اجرای طرح صدقات موجب می‌شود زمینه خدمت اثربخش به نیازمندان و توانمندسازی خانواده‌هافراهم شود.

وی با اشاره به روش‌های نوین کمک به نیازمندان گفت: این روش‌ها باهدف تسهیل و تسریع در پرداخت کمک و کاهش هزینه‌های اضافی ایجادشده است.

رحیمی افزود: در این زمینه قابلیت پرداخت صدقات از طریق تلفن همراه و با شماره‌گیری #۰۸۷*۸۸۷۷* نیز در استان  کردستان فراهم‌شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز