خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

بنای توسعه در هر جامعه‌، نهاد آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۵۳

استاندار کردستان با تأکید بر نقش آموزش و پرورش در توسعه جامعه گفت: مبنای توسعه در هر جامعه‌، نهاد آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در مراسم نوزدهمین‌جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان که امروز در سالن اجتماعات بانک ملی ایران سنندج برگزار شد، با تاثیر و بخشش مال بیان داشت: بخشش مال توسط خیرین مدرسه ساز باعث نیک نامی آنها در دنیا و عاقبت به خیر ی در قیامت خواهد شد.

وی به تأثیر علم و دانش در پیشرفت تأکید کرد و گفت: اساس کار پیشرفت و توسعه هر کشوری، دانایی و آگاهی و دستیابی به علم، دانش، فناوری و تکنولوژی روز بوده و حتی تجاربی که انسان به دست می‌آورد پیشرفت و ذخایری برای نسل آینده خواهد بود.

وی با تأکید بر نقش آموزش و پرورش در توسعه جامعه افزود: مبنای توسعه در هر جامعه‌، نهاد آموزش وپرورش است.

زاهدی به تاثیر ماندگاری نقش مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: خیر و نیکی برای کسانی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده‌اند ادامه خواهد داشت و برای نسل های آینده موثر است.

وی با اشاره به رویکرد نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کردستان اظهار داشت: رویکرد این جشنواره ایمن‌سازی مدارس است و آموزش وپرورش قبلا در زمینه فضای آموزشی مشکلات زیادی داشت که با همت خیرین این کمبودها حل شده است.

استاندار خاطر نشان کرد: کاری که خیرین مدرسه ساز در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام دادند، سند افتخاری برای ملت ما به عنوان یک ملت خیر است.

زاهدی با بیان اینکه نیکوکاری از نیک اندیشی بر می آید گفت: کسی که کار خیر انجام می دهد، به کار خیر می اندیشد و نگاه مشفقانه ای که به جامعه دارد و این امر  سرمایه بزرگی برای خیرین است.

وی اظهار داشت: کار مدرسه سازی یک امر خیر، نیکو و باقیات الصالحات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز