خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دهگلان عنوان کرد:

انتخابات سالم و قانونمند زمینه نشاط و خوشحالی را در مردم فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۷۱

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: انتخابات از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار است لذا باید با برگزاری انتخابات سالم و قانونمند زمینه نشاط و خوشحالی را در مردم فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، یحیی نظری افزود: بزرگترین فعالیت و وظیفه وزارت کشور بحث انتخابات است و تمام مردم تحت تاثیر این انتخابات قرار دارند و انتخابات آبرو و حیثیت وزارت کشور است.

فرماندار اظهار داشت: برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای دولت حیثیتی است و با این رویکرد، نگاه  و دغدغه، همه عوامل اجرایی و به خصوص پرسنل فرمانداری و بخشداری‌ها اهتمام لازم و همکاری  لازم را داشته باشند.

یحیی نظری گفت: انتخابات از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار است لذا باید فضا و شرایط را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و قانونی آماده و  ومجریان انتخابات باید امین مردم باشند و با برگزاری انتخابات سالم و قانونمند زمینه نشاط و خوشحالی را در مردم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه" بی طرفی مطلق درانتخابات وظیفه مجریان و کلیه عوامل برگزار کننده انتخابات است افزود: اگر گزارشی درخصوص  انحراف احدی ازاین عوامل شود برخورد جدی و قاطعانه با وی خواهد شد.

وی گفت: اجرای صریح و عین قانون انتخابات مرجع تصمیم گیری ستاد انتخابات بوده و با کلیه افرادی که فضای انتخابات را در شهرستان دچار تنش نمایند برخورد قاطع خواهد شد.

 وی تصریح کرد: باید کمک کرد که خدشه ای به سلامت انتخابات وارد نشود  چون بزرگترین سرمایه اجتماعی دولت ،اعتماد مردم است که باید افزایش یابد.

مبین مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری کردستان هم در این نشست گفت: برگزاری انتخابات امن، سالم، قانونی و حداکثری خواسته مقام معظم رهبری و مردم از ستاد انتخابات است و مجریان نیز به این وظیفه مهم شرعی، قانونی و ملی خود عمل خواهند کرد.

وی بر اهمیت شور و حساسیت امر انتخابات تاکید کرد و گفت: همه ما باید با رعایت اصول تقوا و امانتداری در انجام وظایف محوله کوشا بوده و سعی کنیم، انتخابات پیش‌رو را با جدیت و هماهنگی بهتر برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز