خبرگزاری کار ایران

ایرج ذوالفقاری مطرح کرد:

حمایت از کارآفرینان در زمینه اشتغال امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۳۲

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سنندج در جلسه کارگروه اشتغال که امروز در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد، با تاکید بر حمایت از کارآفرینان گفت: حمایت از کارآفرینان در زمینه اشتغال امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج ذوالفقاری به اعتبارات در نظر گرفته شده مشاغل خانگی  اشاره کرد و افزود: یک میلیارد و 52 میلیون تومان اعتبارات مصوب طرح پشتیبان مشاغل خانگی در شهرستان سنندج منظور شده و این اعتبارات در سال 95  به صورت مازاد در استان در نظر گرفته شده است که هر شهرستانی توانایی جذب  این اعتبار را نداشته باشد، در شهرستان سنندج جذب خواهد شد.

وی با اشاره به طرح های پیشنهادی ابراز داشت: اداره صنعت معدن و تجارت 7 طرح را معرفی کرده است که شامل  6 طرح قالیبافی و یک طرح سفالگری و مجسمه سازی است .

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سنندج به طرح سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و گفت: این سازمان 9 طرح  را جهت اجرا و استفاده از تسهیلات مربوطه معرفی کرده است.

ذوالفقاری در خصوص طرح های کشاورزی اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی طرحی را در قالب زنبورداری جهت استفاده از تسهیلات معرفی کرده است.

 وی درخصوص سایر طرح‌ها خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طرحی را با عنوان آی تی بدین منظور معرفی کرده است.

ذوالفقاری در خصوص افراد کارآفرین نیز گفت: یکی از کارآفرینان با دریافت تسهیلات با ایجاد شرکت تعاونی برای 15 نفر در زمینه آی تی اشتغال‌زایی کرده و همچنین با معرفی جهاد کشاورزی یکی از کارآفرینان برای 15 نفر در زمینه زنبورداری و کارآفرین دیگری نیز در زمینه مجسمه‌سازی برای 12 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز