خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان خبرداد:

تولید طلا در معدن ساریگونی دو برابر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۷۳

استاندار کردستان از افزایش ظرفیت تولید طلا در معدن ساریگونی شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در جلسه بررسی و رفع مشکلات سد راه افزایش ظرفیت طلا در این معدن که با حضور سرمایه‌گذار قزاق و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، گفت: شرکت زرکوه که بهره‌بردار معدن طلای قروه است از واحدهای موفق سرمایه گذاری در استان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این شرکت سرمایه گذاری توسعه فعالیت و افزایش تولید را در دستور کار دارد، گفت: هم اکنون سالانه از این معدن دو تن طلا استخراج می شود که با اجرای طرح توسعه ای این میزان به چهارتن افزایش می یابد.

زاهدی با بیان اینکه هم اکنون در این معدن بیش از 540 نفر به طور مستقیم در این واحد مشغول بکار و دارای لیست بیمه هستند اضافه کرد: به به نتیجه رسیدن طرح توسعه ای این پروژه برای همه ساکنان جویای کار روستاهای اطراف ایجاد شغل می شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: شرکت زرکوه آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در بخش طلای کردستان در همه ابعاد اعلام کرده است و امیدوار است تا پایان اسفندماه سالجاری این معدن به ظرفیت تولید طلا به چهار تن در سال برسد.

در این جلسه با حضور استاندار کردستان تصمیمات  لازم برای رفع موانع سد راه توسعه این پروژه گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز