خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

بهترین راه توسعه صنعتی کردستان، اجرای صنایع پیشران است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۷۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بهترین راه توسعه صنعتی کردستان اجرای پروژه زنجیره فولاد در کردستان به عنوان یک صنعت پیشران است و اشتغال‌زایی قابل توجهی در این راستا توانستیم به ارمغان بیاوریم.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی با بیان این مطلب گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود سنگ آهن در استان، پروژه زنجیره فولاد در کردستان را بعنوان یک صنعت پیشران از آبان سال 93 کلید زدیم تا از خروج سنگ آهن خام از استان جلوگیری کرده و ارزش افزوده بسیار زیاد آن را به کردستان برگردانیم و اشتغال‌زایی قابل توجهی را برای جوانان استان به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: ما در بدو ورود به سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان شعار مقابله با خام فروشی را بعنوان چراغ راه، نصب العین خود قرارداده و بحمدالله این شعارها را با افتتاح و راه اندازی کارخانه استحصال شمش طلای زرکوه، افتتاح واحدهای مختلف کنسانتره‌سازی در شهرستان بیجار، تولید مصنوعات سنگی در سریش آباد و قروه، صدور جواز تاسیس فرآوری باریت مریوان و چندین گام استوار دیگر، در راستای توسعه کردستان جامه عمل پوشاندیم.

وی تصریح کرد: زنجیره فولاد کردستان از طرح‌های بنیادی و سرمایه‌گذاری‌های مهم دولت تدبیر و امید در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه است که با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 600 میلیارد تومان برای دو هزار و 300 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده و سیمای صنعت استان کردستان را دگرگون خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز