خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد کردستان مطرح کرد:

خیران بیش از ۸ میلیارد تومان به ایتام نیازمند کردستانی کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۲۷۱

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: خیران و حامیان ایتام طی سال گذشته هشت میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان به فرزندان یتیم و نیازمند استان کمک کرده اند.

به گزارش ایلنا ، هیوا رحیمی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح هایی است که با هدف کمک به تامین نیازهای فرزندان یتیم و نیازمند ایجاد شده است ، عنوان کرد: هم اکنون  ۱۴ هزار حامی از  شش هزار و ۳۳۵ فرزند یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد حمایت می کنند.

وی افزود: خیران و حامیان ایتام طی سال گذشته هشت میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان  به فرزندان یتیم و نیازمند استان کمک کرده اند.

رحیمی با بیان اینکه ۷۰ درصد از این حامیان غیر بومی و در خارج از استان هستند، گفت: خیران همواره برای برطرف کردن مشکلات ایتام و محسنین در زمینه‌های مختلف یاری‌رسان و همراه کمیته امداد هستند، کمک های این حامیان به صورت کمک های نقدی و یا غیر نقدی و  خدمات مختلف است.

وی اظهار کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده های آنان از دیگر اهداف طرح اکرام ایتام است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: خیران و افرد خیرخواهی که تمایل شرکت در این کار خداپسندانه را دارند می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این طرح ثبت نام کنند و به هر میزانی که تمایل دارند به ایتام نیازمند کمک کنند.

وی ضمن قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح اکرام و محسنین گفت: تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت و براساس اولویت نیازهای خانواده‌های تحت پوشش در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز