خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۲۹۴

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در سنندج خبر داد.

به گزارش ایلنا، حامد جولائی گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور به مدت دو روز در شهرستان سنندج برگزار می شود.

وی افزود: دوندگان شرکت کننده در ماده های 100، 200، 400، 800، 1500، 5000، 10000، 110 متر بامانع، 400 متربامانع و 3000 متر بامانع، 100*4، 400*4 متر، پرش طول، پرش سه گام، پرش با نیزه، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب چکش و 10 کیلومتر پیاده روی و دهگانه به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام فدراسیون هر دونده می‌تواند در دو رشته انفرادی و یک رشته تیمی در این مسابقات شرکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور با شرکت کلیه استان‌های سراسر ایران برگزار می‌شود و با اعلام تیم‌های شرکت کننده، مسابقات از  کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

جولائی گفت: ورود تیم ها و پذیرش آن ها روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه است و مسابقات صبح و بعدازظهر روز های پنجشنبه و جمعه 14 و 15 اردیبهشت در استادیوم 22 گولان برگزار خواهد شد.

جولائی در پایان اظهار داشت: امسال جهت توسعه ورزش‌قهرمانی و حضور جوانان و ورزشکاران استان در رقابت های قهرمانی‌کشور، میزبانی های قابل توجهی در رشته‌های مختلف ورزشی در  کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز