خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

ورزش بوکس در استان کردستان روند روبه رشدی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۲۹۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در سال‌های اخیر در جهت پیشرفت رشته بوکس گفت: ورزش بوکس در استان کردستان روند رو به رشد دارد که نشان از زحمات رؤسای هیأت، داوران و مربیان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی در مجمع انتخابات هیأت بوکس استان کردستان که امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارداشت: هزار و 100 نفر ورزشکار سازمان یافته دراین رشته وجود دارد که این  پتانسیل خوبی برای رشد این رشته در استان است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای بوکس افزود: در بخش نونهالان 6 نفر در سطح کشور درخشیدند و این موفقیت ها نباید متوقف شود وباید ادامه یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان‌کردستان درخصوص‌کسب مقام گفت: در بخش نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در این رشته مقام هایی کسب شده وامیداست با حمایت ها و توجه بیش ازپیش موفقیت های بیشتری کسب گردد.

جولایی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در سالهای اخیر گفت: ورزش بوکس در استان کردستان روند رو به رشد دارد که نشان از زحمات رؤسای هیأت، داوران و مربیان است.

وی به همکاری رؤسای هیأت ها در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: رؤسا همکاری خوبی در بوکس داشته اند که جای تشکر دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه در رشته ی بوکس پیشکسوتان فراوانی وجود دارد اظهارداشت:  کسی که در انتخابات هیأت بوکس انتخاب شد، باید با همدلی این کار را انجام دهد و باهمکاری و همفکری پیشکسوتان زمینه پیشرفت بیشتردراین رشته فراهم شود.

جولایی به لزوم همکاری در مجمع اشاره کرد و افزود: اعضای مجمع بازوان اجرایی هستند که باید بین اعضای مجمع همدلی ایجاد شود .

وی با تأکید بر همکاری رئیس هیأت بوکس استان با شهرستان‌ها گفت: ورزشکاران با استعدادی در شهرستانها وجود دارد که بدون هیچ تفاوتی باید به آنها توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز