خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون اسکی در کردستان:

توجه به ورزش یکی از راه‌های توسعه استان است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۱۵۲

رئیس فدراسیون اسکی در مجمع انتخابات هیأت اسکی استان کردستان که امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با تأکید بر نقش ورزش در توسعه‌ گفت: توجه به ورزش یکی از راه‌های توسعه استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عبدی افتخاری بیان داشت: ورزش اسکی می‌تواند نیازهای همگانی، قهرمانی و گردشگری را در استان رفع کند.

افتخاری به تأثیر اسکی‌اشاره کرد و افزود :جوانان از نظر شرایط جسمانی و بدنی، خلاقیت بالایی دارند و با همیاری و همکاری یکدیگر می‌توانند تا سطح ملی و بین المللی پیشرفت کنند.

رئیس فدراسیون با تاکید بر نقش ورزش در توسعه‌ اظهار داشت: توجه به ورزش یکی از راه‌های توسعه استان است.

وی بر لزوم توسعه اسکی  اشاره کرد و گفت: لازم است این رشته در سطح استان توسعه یابد و مختص یک استان نباشد.

رئیس فدراسیون به هماهنگی بیشتر ورزش اسکی  تأکید کرد و افزود: زیر ساخت استان باید بیش از یک شهرستان باشد و استان به قطب اسکی تبدیل شود.

افتخاری در ادامه گفت: برگزاری همایش ها، مسابقات، دوره های آموزش، باز آموزی، کلاس های داوری و مربیگری و میزبانی می تواند توسعه ورزش استان را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس استعداد یابی برای سنین 9 تا 12 سال بیشتر برگزار شود تا تکنیک ها پایه گذاری شود.

سید عبدی افتخاری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش در سطح کلان در حال انجام گرفتن است گفت: در هر استان نیز باید این فضا وجود داشته باشد و توقعات آموزش و پرورش برآورده شود تا از نیروی انسانی توانمند بهره جست.

افتخاری به فعالیت های انجام شده اشاره کرد و افزود: در سال گذشته فدراسیون بالغ بر 38 روز مسابقات بین المللی، قهرمانی و لیگ، مسابقات جوانان آسیایی برگزار نموده است.

وی در خصوص تجهیزات گفت: با هماهنگی های انجام شده با مدیریت و برنامه ریزی و نگاه ویژه مدیر کل ورزش و جوانان در صورت امکان، تجهیزات در سطح مناطق توزیع خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز