خبرگزاری کار ایران

برای قدردانی از شخصیت‌های برجسته کردستان؛

نخستین جایزه مستوره اردلان در کردستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۱۶۴

نخستین جایزه مستوره اردلان در کردستان به منظور قدردانی از شحصیت های برجسته کردستان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نخستین جایزه علمی، فرهنگی و ادبی مستوره اردلان برای قدردانی از شخصیت های برجسته کردستان در سنندج برگزار می شود.

 این جایزه برای نخستین بار برای قدردانی از شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و ادبی کردستان با همکاری بنیاد نخبگان کردستان برگزار می شود.

در فراخوان این جایزه از برگزیدگان المپیادهای علمی معتبر ملی و بین المللی، برگزیدگان آزمون های سراسری، مخترعان و کاشفان، برترینهای مسابقات علوم قرآنی، شخصیتهای برجسته علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان، اعضای هیات علمی دانشگاهی و موسسات پژوهشی، کارآفرینان و آفرینندگان آثار بدیع و ارزنده ادبی و هنری خواسته شده که مستندات خود را تا 15 خرداد 1396 به دبیرخانه آن ارسال کنند.

در این جشنواره که بصورت خود اظهاری است هنرمندان، فرهیختگان و نخبگان استان مدارک ورزومه خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال و داوران نفرات اول تا سوم هر حوزه را معرفی می کنند.

توجه به سرمایه های انسانی استان که در گذشته چندان به معرفی آنان توجه نشده از دیگر اهداف این جایزه است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند مستندات خود را به آدرس اینترنتی www.kurdistan.bmn.ir ارسال و برای تحویل مستندات خود به بنیاد نخبگان کردستان واقع در میدان سهروردی بلوک یک دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

‌ماه شرف خانم ملقب به مستوره اردلان در زمان حکومت 'امان الله خان' در سنندج به دنیا آمد، از جمله آثار وی دیوان شعر با 2 هزار بیت در قالب‌های مثنوی و غزل، تاریخ اردلان و عقاید و شرعیات است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز