خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

1000 میلیارد تومان اعتبار در حوزه سلامت به کردستان اختصاص یافته است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۸۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: حدود هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه سلامت به پروژه های استان کردستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیامک واحدی امروز به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان حضور یافت و از عملکرد مطلوب دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت و ایجاد امنیت در کشور از جمله اقدامات مثبت دولت بوده که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه  1000 میلیارد تومان هزینه در حوزه سلامت برای پروژه‌های ایجاد شده صرف شده گفت: بیمارستان کوثر، ایجاد کلینیک‌های ویژه در شهرستان ها، ساخت خوابگاه 22 گولان، بهسازی و نوسازی بیمارستان توحید را از جمله پروژه هایی ذکر کرد که در این دولت عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تحول در آموزش را از اهداف مهم دانشگاه برشمرد و عنوان کرد: در مرجعیت علمی به عنوان یک نیاز، قدم‌های بزرگی برداشته شد از جمله بین المللی سازی دانشگاه برای ارتباط با کشورهای همسایه و همچنین تبادل فرهنگی، پژوهشی، درمان و دارویی نیز انجام گرفته است.

واحدی ابراز داشت: تعداد کثیری از مردم در نقاط مختلف کردستان به خدمات بهداشتی و درمانی دست یافتند و تمام نیازمندی بیماران به صورت سیستم انجام می‌شود و این نشان می‌دهد تمامی این خدمات با برنامه ریزی هدفمند صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز