خبرگزاری کار ایران

فرماندار بیجار مطرح کرد:

دعوت از مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۱۰۱

فرماندار بیجار ضمن دعوت از مردم برای خلق حماسه ای دیگر گفت: با تمام توان از آراء مردم صیانت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه در جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی این شهرستان با اشاره به نحوه تبلیغات و لزوم رعایت قانون از سوی کاندیداها و طرفداران‌شان پرداخت و افزود: تمامی اقدامات و تحرکات کاندیداها و طرفداران‌شان تحت نظر است.

وی با تاکید بر اینکه تایید و عدم احراز صلاحیت ها بر اساس مقررات بوده است، گفت: در این دوره کمترین ردصلاحیت ها در شهرستان اتفاق افتاده است.

فرماندار با تشریح بایدها و نبایدهای تبلیغاتی افزود: زیرپا گذاشتن اخلاق و قانون از سوی هیچ کاندیدایی پذیرفته نیست .

زندیه با تاکید بر مبنا قرار گرفتن صداقت در تبلیغات اظهار داشت: کاندیداهایی که وعده های غیرعملی و پوشالی به مردم می دهند آگاه به وظایف و اختیارات شوراها نیستند .

فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه تایید و عدم احراز صلاحیت ها بر اساس قوانین انجام گرفته بیان داشت : در این دوره کمترین رد صلاحیت یعنی کمتر از ده درصد اتفاق افتاده است.

زندیه به بحث پیرامون نحوه تبلیغات و لزوم رعایت خط قرمزها از سوی کاندیداها و طرفدارنشان پرداخت و اعلام کرد : تمامی اقدامات و تحرکات کاندیداها و طرفدارانشان تحت نظر است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدایی که از حربه اختلاف افکنی و مباحث قومیتی برای رای آوری استفاده کند بر خلاف مصالح نظام قدم برداشته و یقینا علاوه بر هنجارشکنی باعث خدشه وارد کردن به وحدت و انسجام مردم می شود.

فرماندار به فعالیت کاندیداها و طرفدارانشان در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: کانال های هواداری کاندیداها تحت کنترل است و در این روزها شاهد تخلفاتی بوده ایم که در پرونده کاندیداها ثبت شده و در حال بررسی است.

زندیه همچنین با تاکید بر استفاده کاندیداها از اماکن مشخص شده از سوی شهرداری جهت نصب پوسترهای تبلیغاتی گفت: تمامی کاندیداها موظف به همکاری با شهرداری در این زمینه هستند .

فرماندار بیجار در پایان ضمن دعوت از مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر اظهار داشت: با تمام توان از آراء مردم صیانت خواهیم کرد.

پرهیز از سیاه نمایی ، معرفی توانمندی های خود ، بیان برنامه عملی ، پرهیز از طرح مباحث قومیتی و مذهبی ، همکاری با عوامل اجرایی انتخابات ، توجیه طرفداران از سوی کانیداها، احترام به رقبا و اخلاق مداری از دیگر مباحثی بود که فرماندار بیجار در جمع کاندیداها بیان کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز