خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در کردستان مطرح کرد:

بی‌توجهی زنان به حقوق خود آنها را به حاشیه می‌راند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۴۴

رئیس‌ستاد روحانی در کردستان گفت: بى‌توجهى و بى تفاوتى زنان ما نسبت به حقوق خود موجب شده که به انزوا و حاشیه رانده شوند و اگر امروز زنان کشور ما نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند ضرر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جلال جلالی زاده امروز در نشست هم اندیشی مشارکت زنان در انتخابات که با حضور عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران در ستاد مرکزی کردستان برگزار شد با بیان اینکه فعالیت در قشر زنان در منطقه‌کردستان سخت و دشوار است، افزود: زنان ما از نابسامانى‌هاى اجتماعى رنج مى برند و افکار سنتى بر خانواده هاى ما کماکان حاکم است و متاسفانه زنان در جامعه ما به حقوق خود ناآگاهند و همیشه منتظرند مردان از آنها دفاع کنند.

وی یادآوری زنان به حقوق شهروندی خود را مورد تاکید قرار داد و گفت: بى توجهى و بى تفاوتى زنان ما نسبت به حقوق خود موجب شده که به انزوا و حاشیه رانده شوند و اگر امروز زنان کشور ما نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند، ضرر خواهند کرد چرا که دولت روحانى بیشترین توجه را به حقوق زنان داشت و راى ندادن یا انتخاب ناآگاهانه آنها موجب بى توجهى به حقوق آنها خواهد شد.

رئیس ستاد دکتر روحانی در کردستان ادامه داد: در جامعه، زنان بیشتر از مردان در محرومیت به سر مى برند و عدم حضور زنان در فعالیت هاى اجتماعى و مدنى یکى از عوامل سیاسى این محرومیت هاست و زنان که نصف جمعیت هر جامعه اى را تشکیل مى دهند همواره اثبات کرده اند که در فعالیت‌هاى اجتماعى و مدنى نقش تاثیرگذارى داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز