خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان خبر داد:

برگزاری دوره سرویس و نگهداری خودرو ویژه خواهران

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۰۸۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از برگزاری دوره آموزش مهارتی سرویس و نگهداری خودرو برای اولین بار در سطح استان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جمیل احمدی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به درخواست بانوان شهرستان مبنی بر برگزاری دوره اتومکانیک و طرح موضوع در شورای مهارت و فناوری شهرستان دیواندره و تصویب آن برای نخستین بار با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیواندره شاهد برگزاری دوره آموزشی سرویس و نگهداری خودرو برای بانوان دیواندره ای هستیم. 

وی با اشاره به نقش بی بدیل بانوان کردستانی در جامعه کنونی و اهمیت فراگیری آموزش های مهارتی برای این قشر فعال بیان داشت: خوشبختانه ایران اسلامی با اشراف بر اهمیت نقش زنان در جامعه و دستیابی به توسعه پایدار با بهره گیری از این پتانسیل عظیم می‌کوشد تا با استفاده حداکثری از ظرفیت ها و مشارکت های بانوان بتواند زمینه رشد کشور در تمامی حوزه ها را فراهم نماید که در این بین توانمند سازی بانوان از طریق آموزش های مهارتی مغفول نمانده و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان می‌کوشد تا با برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی زمینه استفاده از پتانسیل این قشر فعال اجتماع را فراهم کرد . 

در پایان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: بعد از اتمام دوره آموزشی سرویس و نگهداری خودرو و موفقیت در آزمون پایانی گواهینامه مهارت آموزش فنی و حرفه ای برای شرکت کنندگان صادر می شود.

گفتنی است 12 نفر از بانوان دیواندره ای در این دوره آموزشی حضور پیدا کرده اند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز