خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کردستان عنوان کرد:

نقش‌آفرینی مردم در مشارکت‌سیاسی کشور قابل‌تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۵۱۹

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: امروز مردم در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کردند و این نشان دهنده چهره زیبای مشارکت سیاسی کشور است.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر در نشست‌خبری با اصحاب‌رسانه ضمن تقدیر از حضور مردم برای تعیین مدیریت شوراهای شهر و روستا و ریاست‌جمهوری افزود: امروز مردم در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کردند و این نشان دهنده چهره زیبای مشارکت سیاسی کشور است.

وی اظهار داشت: بیش از یک‌هزار و 800 نفر برای شوراهای شهر و روستا در استان ثبت‌نام کرده بودند که کمتر از 3 درصد آنها رد صلاحیت شدند و به همین میزان هم انصراف دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: در نهایت برای هر کرسی شورای‌شهر هشت نفر و در روستاها نیز برای هر کرسی 2 نفر رقابت می‌کنند.

آشناگر خاطرنشان کرد: امروز بداخلاقی در جریان انتخابات نداشتیم و ستادهای تبلیغاتی استان نهایت همکاری و همراهی را با ستاد انتخابات داشتند.

وی روند برگزاری انتخابات را آرام و خوب اعلام کرد و گفت: 12 هزار و 400 نفر عوامل اجرایی اعم از هیات بازرسی و اجرایی، نماینده فرماندار و ... در استان برای برگزاری انتخابات آموزش داده شدند تا این انتخابات به نحو احسن در استان برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه 8 هزار و 500 نفر نیروی نظامی و انتظامی مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده داشتند، عنوان کرد:  بهترین شیوه و در مطلوب‌ترین شرایط این کارگزاران امنیت را برقرار کردند.

آشناگر در پایان گفت: جمعیت استان بیش از یک‌میلیون و 600 هزار نفر است که یک‌میلیون و 181 هزار و 883 نفر واجد شرایط رای در استان داریم که برای این تعداد نیز یک‌میلیون و 200 هزار تعرفه صادر شده و تاکنون هیچ گزارشی از کمبود تعرفه در استان نداشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز