خبرگزاری کار ایران

حامد جولایی خبر داد:

واگذاری دو پروژه ورزشی در کردستان به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۴۲۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: زمین چمن استقلال سنندج و استخر سرپوشیده دیواندره با انجام مراحل فراخوان در آینده نزدیک به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی اظهار داشت: جلسه کارگروه (ماده 27) با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط با واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی ظهر روز دوم خردادماه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی و مدیرکل طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان دستگاه های دارایی، دادگستری و سازمان مدیریت حضور داشتند و در خصوص دو پروژه ورزشی در استان کردستان گفت و گو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه افزود: در این جلسه زمین چمن استقلال سنندج و استخر سرپوشیده دیواندره از سوی کارگروه ماده 27 واگذاری وزارت ورزش و جوانان به بخش خصوصی تأئید و در آینده نزدیک با انجام مراحل فراخوان به فرد سرمایه گذار تحویل داده خواهد شد.

جولایی به 60 درصد پیشرفت استخر سرپوشیده دیواندره اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه با اعتبارات بخش دولتی احداث شده است و اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد آن از طریق ماده 27 واگذار کند.

جولایی عنوان کرد: زمین چمن استقلال سنندج نیز با توجه به چند دوره بازسازی و استفاده آن طریق ماده 88 به مشکلات کمبود آب و نیروی انسانی مواجه شده بود در راستای استفاده مجدد جامعه مخاطب به سرمایه گذران بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی افزود: با تأیید وزارت ورزش و جوانان مراحل واگذاری این دو پروژه مهم در استان کرستان فراهم می شود و به زودی با تدوین شرایط و دستورالعمل های لازم از طریق روزنامه های کثیرالانتشار به فراخوان گذاشته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: دولت ماده 27 یا واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به بخش خصوصی  را به عنوان یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی در بخش طرح های عمرانی تلقی می کند و باید جدی تر مورد توجه قرار گیرد.

جولایی در پایان گفت: در سال 95 از طریق ماده 27 استخر سرپوشیده سقز و خانه ژیمناستیک شهرستان بانه به بخش خصوصی واگذار شد و در این قسمت یکی از دستگاه های پیشتاز کردستان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز