خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان مطرح کرد:

پیش دبستان دوره کلیدی برای یادگیری و تربیت است

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۸۰

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نشست تخصصی توانمندسازی نیروی انسانی دوره پیش دبستانی گفت: پیش دبستان دوره کلیدی برای یادگیری و تربیت است.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی‌مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست تخصصی توانمندسازی نیروی انسانی دوره پیش دبستانی که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، با تبریک سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و خلق حماسه تاریخی توسط مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه، از تلاش و زحمات معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و استان تقدیر و تشکر کرد.

وی توانمندسازی مربیان پیش دبستان را بسیار ارزشمند و مبارک دانست و با بیان اینکه ارتقای توانایی‌های حرفه ای مربیان پیش دبستان یک ضرورت و اولویت است، گفت: در ورود این افراد به مراکز پیش دبستان باید ضوابط لازم و توانمندی های علمی و حرفه ای مربیان در نظر گرفته شود.

قربانی با اشاره به چالش های به کارگیری و جذب مربیان در مراکز پیش دبستانی، تصریح کرد: در نظر گرفتن حداقل شرایط و ضوابط برای جذب نیرو لازم است چراکه هرچه مربیان توانمند، حرفه ای و آشنا به مسائل روانشاختی کودکان باشند؛ بهتر می‌توانند نوآموزان را برای ورود به دبستان مهیا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از دوره پیش دبستان به عنوان دوره کلیدی و پایه برای یادگیری و تربیت کودکان نام برد و بر غنا بخشی به محتوای و برنامه های دوره پیش دبستان توسط مسئولان و دست اندرکاران امر تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز