خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

سفر مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۴۳

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان به منظور بررسی حوزه های ورزش و جوانان و بازدید از پروژه های ورزشی به استان کردستان سفر کرد.

به گزارش ایلنا، ایرج رحمانی صبح روز شنبه 6 خردادماه از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد و مورد استقبال مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به شهر سنندج به دیدار استاندار کردستان رفت و در خصوص وضعیت حوزه های ورزش و جوانان به گفت و گو پرداخت.

رحمانی پس از دیدار استاندار همراه با مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان کردستان سر مزار مرحوم شاهرخ حقیقان مدیرکل تربیت بدنی استان گردهم آمدند و با قرائت فاتحه یاد آن را گرامی‌داشتند.

وی در ادامه سفر به مریوان می رود و ضمن دیدار فرماندار شهرستان از پروژه‌های ورزشی بازدید خواهد کرد.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه 7 خردادماه در جلسه شواری اداری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان حضور خواهد یافت و از نزدیک با واحدهای ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه گفت و گو خواهد کرد.

گفتنی است، ایرج رحمانی ظهر روز یکشنبه 7 خردادماه به سفر دو روزه خود در استان کردستان پایان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز