خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خبر داد:

تکمیل و بهره‌برداری بزرگترین مجموعه ورزشی کارگری استان در سنندج

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۱۶

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بازید مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد در نشست‌های کارشناسی با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان، برای تکمیل و بهره‌برداری بزرگترین مجموعه ورزشی کارگری استان در سنندج تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید احمد رشیدی با اشاره به برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارتقاء وضعیت سلامت کارگران و ایجاد نشاط در محیط‌های کارگری گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 36 هزار متر مربع مشتمل بر سالن چند منظوره سرپوشیده، استخر شنا، زمین چمن فوتسال، استراحتگاه و ... احداث شده اما بدلیل کمبود اعتبارات، متاسفانه بخش‌هایی از آن هنوز نیمه تمام باقی مانده است.

احمد رشیدی خواستار اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری این مجموعه ورزشی با توجه به سپری شدن چندین سال از آغاز عملیات احداث آن، افزود: راه اندازی این گونه مجموعه های ورزشی نقش بسزایی در نشاط اجتماعی جامعه کارگران و در نهایت افزایش بهره وری و کیفیت تولیدات در محیط‌های کارگری دارد.

بهرام نصرالهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بازید مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد در نشست های کارشناسی با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان، برای تکمیل و بهره برداری بزرگترین مجموعه ورزشی کارگری استان در سنندج تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز