خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج مطرح کرد:

برنامه‌های اوقات فراغت باید هدفمند و لذت‌بخش باشند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۷۰

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو سنندج گفت: برنامه‌های اوقات فراغت باید داوطلبانه، هدفمند و لذت بخش باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سعید کنعانی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان افزود: در اجرای برنامه های اوقات فراغت ، باید هم بعد نظارتی و هم بعد حمایتی داشته باشیم و با تمام توان از پایگاه‌های فعالیت های تابستانی حمایت کنیم.

 وی گفت: لذتمند بودن، هدفمند بودن و داوطلبانه بودن از هدف‌های عمده فعالیت‌های اوقات فراغت تابستان است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه اظهار داشت: رشد همه جانبه دانش آموزان و استمرار فعالیت های پرورشی باید مد نظر قرار بگیرد و دستگاه های مربوطه در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

کنعانی توجه به دانش آموزان حاشیه را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: تبلیغات مناسب در راستای آشنا نمودن دانش آموزان با رشته های مختلف مراکز فعالیت های تابستانی بسیار حائز اهمیت است و در این میان والدین و رسانه ها در آگاهی بخشی نقش موثری را ایفا می کنند.

کنعانی در پایان گفت: با بسیج امکانات و فراهم آوردن بستر مناسب جهت جذب دانش آموزان و همچنین استفاده از پتانسیل سایر دستگاههای دولتی اوقات شاد و مفرحی برای دانش آموزان در تابستان فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز