خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای کردستان خبر داد:

۸ هزارمترمکعب‌گاز متان از تصفیه‌خانه فاضلاب‌سنندج استحصال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۷۶۲

مدیرعامل آبفای کردستان گفت: ۱.۳ مگاوات ساعت برق و ۸ هزار متر مکعب گاز متان با خلوص ۶۶ درصد از تصفیه خانه فاضلاب سنندج استحصال می شود.

به گزارش‌ایلنا، مهندس محمدحسین محمدی با بیان این مطلب افزود: منافع سبز حاصل از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنندج، شامل جلوگیری از آلودگی رودخانه قشلاق، تصفیه روزانه صدهزار متر مکعب پساب، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، تولید محصول لجن تثبیت شده و بیوگاز است.

محمدی در ادامه گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان در حوزه تأمین آب زیرپوشش خدمات آبفا استان هستند، همچنین جمع آوری فاضلاب ۹۲ درصد جمعیت تحت پوشش که دوبرابر میانگین کشوری است و زیر پوشش قرار دادن بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهری در حوزه تصفیه فاضلاب از دیگر شاخص های این حوزه است که مجموع این پارامترها موجب دریافت عنوان و افتخاراتی نیز برای شرکت آب و فاضلاب شهری استان شد؛ البته در اوایل سال جاری و در سفر ریاست محترم جمهوری به استان کردستان نیز، پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر سریش آباد هم به بهره برداری رسید که آمار ما را در این خصوص ارتقا داد.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در سال گذشته طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به عنوان شرکت خدمت رسان برتر کشور در زمینه توسعه دولت الکترونیک انتخاب و معرفی شد و به همین مناسبت لوح تقدیری به امضای مهندس حمیدرضا جانباز، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به آبفا کردستان تقدیم شد.

وی یادآور شد: ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۴ آبفا و ارتقای رشد و توسعه خدمات الکترونیکی که زمینه ساز ارائه خدمات بهینه به مردم و استقرار و توسعه دولت الکترونیک است موجب کسب عنوان شرکت خدمت رسان برتر برای آبفا استان شد.

مدیرعامل آبفا استان افزود: همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج به دلیل انطباق شرایط با اصول و ضوابط زیست محیطی با عنوان واحد خدمات سبز  معرفی و تجلیل شد و در همایش بین المللی مدیریت سبز نیز به عنوان پروژه برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز