خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

شوراها جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی را جدی دنبال کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۵۳

استاندار کردستان بر ضرورت توجه به جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی توسط شوراهای شهر و شهرداری درسنندج تاکید کرد.

به گزارش‌ایلنا، عبدالمحمد زاهدی در نشست با منتخبین پنجمین دوره شورای‌شهر سنندج با ابراز نارضایتی از عدم توجه به بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنان در عمران شهری در مرکز استان گفت: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت و کمبود بودجه شهرداری ها لازم است که حتما از سرمایه‌های بخش خصوصی در زمینه های گوناگون در شهرسنندج استفاده کرد.

وی با ابراز رضایت از ترکیب اعضای پنجمین دوره شورای سنندج گفت: ترکیب موجود شورا آمیخته‌ای از تجربه و تخصص است و امیدواریم با همکاری و همدلی موجود شهر سنندج بیش از گذشته در مسیر رشد و شکوفایی قرار بگیرد.

زاهدی با بیان اینکه تلاش برای حل همه مشکلات موجود شهر عملا نارسایی وعدم تحقق کارها را به دنبال خواهد داشت، افزود: این شورا باید مسایل را اولویت بندی و در فواصل معین زمانی به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: شورای جدید باید مسایلی را در دستور کار قرار دهد که اکثر مردم از آن بهره مند خواهند شد چرا که این امر عملا رضایت مندی مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.

استاندار کردستان از همکاری و تعامل سازنده دولت و شورا برای عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: این شورا باید تلاش کند علاوه بر ساماندهی وضعیت فیزیکی شهر به مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: یکی دیگر از رسالت های شورای شهر سنندج تلاش در جهت حفظ فضای سبز و مقاومت در برابر تغییر کاربری آن وتلاش برای افزودن به سرانه فضای سبز باشدکه بی شک این امر نتایج مثبتی را نصیب سنندج به عنوان مرکز استان خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز