خبرگزاری کار ایران

نصب دوربین هوشمند در ۴۱ نقطه حادثه خیز کردستان

تمامی قطعات کریدور شمال - جنوب کردستان تعیین تکلیف شدند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۴۰

معاون امور عمرانی استانداری کردستان گفت: با پیگیری های انجام شده 320 کیلومتر از کریدور شمال به جنوب که در خاک کردستان قرار دارد تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قادری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستانه که در دفتر امور عمرانی استانداری کردستان برگزار شد با بیان اینکه پیشرفت و تحول در حوزه راه خواست تمامی مردم است افزود: جاده های کردستان افزون بر ترمیم و مقاوم سازی به گذاشتن و نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر های فرعی نیز نیازمند است.

وی با ابراز تاسف از اینکه تعداد 314 نفر در طول سال گذشته بر اثر سوانح رانندگی فوت شدند گفت: برای ما فوت یک نفر هم قابل قبول نیست لذا می طلبد تمهیدات لازم اتخاذ شود تا کمترین تصادفات در محور های استان را داشته باشیم و این میسر نیست مگر اینکه دستگاه های مرتبط و رسانه ها پای کار بیایند.

قادری اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده 320 کیلومتر از  کریدور شمال به جنوب که در خاک کردستان قرار دارد تعیین تکلیف شد.

معاون امور عمرانی استانداری کردستان لزوم برنامه ریزی در حوزه راهداری را مهم ارزیابی کردو بیان داشت: اطلاع رسانی در نقاط حادثه خیز امری مهم است و در این راستا هماهنگی راه و شهرسازی و پلیس راه برای حل مشکلات راهگشا خواهد بود.

قادری خاطرنشان کرد: مقرر شد تا پایان شهریور ماه سال جاری در 41 نقطه از سطح جاده های استان دوربین ثبت تخلف و هوشمند نصب شود که با این اقدام تخلفات رانندگان کاهش می یابد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ظرفیت و پتانسیل کردستان را در جذب گردشگر مناسب دانست و گفت: افزون بر جاذبه های طبیعی بناهای تاریخی نیز می تواند در جذب گردشگر اثر گذار باشد کمااینکه یکی از ظرفیت های توسعه شهر سنندج وجود بنا و بافتهای تاریخی است که واگذاری آن به بخش خصوصی می تواند زمینه را برای مسافرین مهیا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز