خبرگزاری کار ایران

عبدالمحمد زاهدی عنوان کرد:

نظارت بر فضای مجازی در دستور کار قرار گیرد/ پلیس فتا نظارت و کنترل جدی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۱۴

استاندار کردستان گفت: پلیس فتا بر فضای مجازی نظارت و کنترل جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در سومین جلسه اصلی کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه تجارت الکترونیک روبه افزایش است افزود: در عصر ارتباطات بهره مندی از فضای مجازی که جزو لاینفک زندگی مردم شده و به تبع نیز امکان سوء استفاده از سوی برخی هم فراهم می شود، لذا می طلبد پلیس فتا بر این فضا نظارت و کنترل جدی داشته باشد.

وی برگزاری همایش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص کالاهای قاچاق و سلامت محور را در آگاه بخشی مردم مثبت ارزیابی کرد و گفت: تا زمانی که این دست کالا ها مورد استفاده مردم قرار می گیرد و برای قاچاقچی توجیه اقتصادی دارد و به ورود این نوع کالا ها بیشتر ترغیب می شود ضروری است با همکاری دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی عمده ایی برای آگاه تر شدن مردم نسبت به این نوع کالا ها صورت گیرد.

استاندار کردستان ادامه داد: عمده این نوع کالاها از طریق کرمانشاه وارد می‌شود با این اوصاف همکاری و هماهنگی دو سویه میان  استانداری و مرزبانی دو استان صورت گیرد تا کمتر شاهو ورود کالاهای قاچاق باشیم.

زاهدی با انتقاد از ورود خشکبار از مرزهای رسمی کشور عنوان کرد: ورود خشکبار به‌صورت رسمی به کشور ممنوع و اگر هم به صورت غیر رسمی وارد شود قابل قبول نیست چراکه جزو کالاهای سلامت‌محور محسوب می شود بنابراین باید مرزبانی کنترل کند.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در مقابله با قاچاق سوخت انجام شده، ابراز داشت: در این راستا درآمدی برای مرزنشینان بوجود آمد که کاهش قاچاق کالا را در پی داشت طوری‌که می‌توان ادعا کرد این بخش فاقد مشکل اساسی است.

استاندار همچنین روز دوازدهم تیرماه سالروز صدور پیام رهبر انقلاب مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌های مربوطه در این زمینه نهایت تلاش را برای اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز