خبرگزاری کار ایران

عبدالمحمد زاهدی:

کار فرهنگی متولی فرهنگی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۷۵

استاندار کردستان با بیان اینکه کار فرهنگی متولی فرهنگی می‌خواهد، گفت: باید یک کارگروه علمی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر با توجه به ساختار جامعه تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری برگزار شد، افزود: یکی از مشکل های اساسی در به نتیجه نرسیدن مسائل مختلف عدم برقراری ارتباط مناسب بین نظرات و پیشنهادات مطرح شده است که به نتیجه ای واحد ختم نمی شود.

وی گفت: اگرچه کردستان از لحاظ مصرف مواد مخدر جزو استان های پاک محسوب می شود ولی نباید فراموش کنیم زمانی سایر استان های کشور هم از این نظر پاک بودند پس می طلبد حساسیت بیشتری در جامعه ایجاد شود.

زاهدی با بیان اینکه کار فرهنگی متولی فرهنگی می‌خواهد، تاکید کرد: باید یک کارگروه علمی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر با توجه به ساختار جامعه تشکیل شود و در آن با طرح راهکارها و پیشنهادات علمی نه اجرایی از سوی دستگاه های متولی اقدامات اساسی صورت گیرد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون اقدامات زیادی در راستای کاهش این پدیده انجام شده به طوری که این میزان فعالیت در جاهای دیگر کمتر دیده شده و این اهمیت کار را نشان می دهد.

زاهدی تاکید کرد: یکی از دلایلی که زیاد در عرصه مبارزه با مواد مخدر موفق نبودیم این است که نگاه علمی به موضوع نداشتیم چرا که برخورد با این پدیده نیاز به تغییر جهت و انعطاف دارد همچنان که قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان نیز پیوسته روش خود را تغییر می دهند. باید سازمان های متولی با استفاده از روش های علمی و  ارایه راهکار ها استراتژی هدفی را تبیین کنند که بتوان این پدیده را پیشگیری کرد.

استاندار کردستان در پایان گفت: باید اعتباراتی که برای مقابله با این پدیده وصول می شود بیشتر به سمت کارهای علمی و هنری و مراکز آموزشی صرف شود تا از این ظرفیت ها برای آگاهی بخشی و حساسیت مردم بهره مند شده و جامعه را از این بلای خانمان سوز مصون کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز