خبرگزاری کار ایران

محمد دره‌وزمی مطرح کرد:

کردستان ظرفیت تبدیل‌شدن به یک قطب صنعتی، معدنی و کشاورزی را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۲۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: کردستان ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک قطب صنعتی، معدنی و کشاورزی را دارد.

به گزارش ایلنا، محمد دره‌وزمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه برای رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری باید از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را کسب کرد، افزود: همه باید با پرهیز از حاشیه‌سازی و دوری از روزمرگی برای توسعه استان گام بردارند.

وی اظهار داشت: استان کردستان ظرفیت‌های خالی زیادی برای توسعه‌یافتگی دارد باید با تبادل نظر و تلاش، نهایت بهره لازم را از این ظرفیت‌ها به‌نفع استان ببریم.

 دره‌وزمی سرمایه‌های استان و امکانات دولتی برای توسعه استان را کافی ندانست و گفت: باید برای جذب سرمایه‌های خارج از استان و خارج از کشور تلاش کنیم.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب کردستان، بهترین راه توسعه‌یافتگی، اجرای صنایع پیشران است.

 دره‌وزمی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده و مثال‌زدنی کردستانی‌ها پای صندوق‌های رای و رای 73 درصدی به دولت تدبیر و امید، باید تمامی مدیران و دست‌اندرکاران نهایت تلاش خود را برای پاسخگویی اعتماد مردم به دولت داشته باشند و این تلاش باید در توسعه همه‌جانبه کردستان رُخ‌نمایی کند.

 وی ادامه داد: کم‌کاری، اهمال و کارشکنی برای دسترسی به شرایط و امکانات لازم برای رفاه مردم کردستان، از هیچ کسی پذیرفتنی است چراکه کردستان قبل از هر برنامه‌ای، بیشتر نیاز به همدلی بین تمامی نیروها و دست‌اندرکاران دارد.

دره وزمی بهترین امر به معروف و بهترین خدمت به خون شهدا را رفع موانع پیش روی توسعه و اشتغال ذکر کرد و بیان داشت: در این راستا نیازمند عزم راسخ و جدی تمامی افراد تاثیرگذار و تصمیم‌گیر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز