خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان :

پروژه مهر، راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان در تابستان است

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۰۶۷

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای اداری کارکنان که به مناسبت عید فطر برگزار شد؛ گفت: پروژه مهر، برنامه و راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان در طول ایام تابستان 96 است .

به گزارش ایلنا، رشید قربانی در نشست شورای اداری که صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونان، روسا، کارشناسان و همه کارکنان در نمازخانه اداره کل برگزار شد؛ قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار، بر تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی با نشاط در مدارس، تاکید کرد.

قربانی از تفویض آئین بازگشایی مدارس و پروژه مهر در راستای اجرای سیاست های تمرکز زدایی به استان ها خبر داد و گفت: موضوع تفویض اگر به خوبی اجرا شود بسیار موثر و کارآمد خواهد بود .

وی با بیان اینکه تابستان فرصت مناسبی برای  تمهید مقدمات پروژه مهر و بازگشایی مدارس است؛ گفت: اگر اعضای شورای پروژه مهر و همه دست اندرکاران امر وظایف خود را با جدیت دنبال کنند و ساماندهی نیروی انسانی، آماده سازی تجهیزات و فضاهای آموزشی به خوبی انجام گیرد مهر موفقی خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش استان در طول سال گذشته، تامین تجهیزات و ارسال آن به شهرستان ها، بهسازی ناوگان حمل و نقل و خرید 25 دستگاه وسیله نقلیه جدید و خرید سه میلیارد تومان تجهیزات و نوسازی فضاهای ورزشی را از اهم این اقدامات برشمرد.

وی همچنین از طراحی ساز وکار  برای خرید 10 واحد آپارتمان در شهر تهران به منظور ارائه خدمات رفاهی و اسکان فرهنگیان استان خبر داد و اظهار داشت: این کار مهم ظرف یک ماه آینده انجام خواهد شد.

پاسخگویی به مکاتبات، تحرک و چابک سازی نیروی انسانی، تلاش در راستای کسب رضایت مندی مراجعین و ارائه خدمات به ارباب رجوع ، ظهور و بروز موفقیت ها جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سیستم، ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده به مسئولان مافوق، ارزش نهادن به جایگاه و منزلت خود و در نهایت حسن نیت نسبت به هم و همدلی از مهم ترین توصیه های مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به کارکنان اداره کل بود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز