خبرگزاری کار ایران

ثبت ۶ هزار مورد بازرسی از فرآورده‌های نفتی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۲۰۲

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده ‎های نفتی منطقه کردستان گفت: به منظورخدمات رسانی مطلوب و عرضه مناسب فرآورده‌های نفتی، در سال ۹۵ بیش از ۶ هزار مورد بازرسی در منطقه کردستان انجام شد.

به گزارش ایلنا، فریدون یاسمی با بیان این مطلب افزود: برای ساماندهی و نظارت مطلوب در جهت سوخت رسانی در سطح استان بازرسی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی، مصرف کنندگان عمده و جز، همچنین انجام بازدیدهای مشترک با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که به صورت منظم انجام می‌شود.

وی گفت: بر پایه این مسئولیت نظارتی، سال گذشته،۲۸۰۰ مورد بازرسی توسط کارشناسان و روسای نواحی ۹گانه از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG  انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده ‎های نفتی منطقه کردستان، انجام ۲ هزار و 400 مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده و جز، همچنین انجام یک هزار و 300 مورد بازدید مشترک از مصرف کنندگان عمده را با همکاری کمیسیون قاچاق کالا وارز استان، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، امور آب، سازمان تعزیرات حکومتی و... از دیگر موارد نظارتی انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

یاسمی تصریح کرد: عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی، کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان، تحقق حقوق شهروندی و... از جمله مزایای اجرای این گشت‌ها و بازدیدهای دوره‌ای است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز