خبرگزاری کار ایران

جمال ارشدی مطرح کرد:

تقویت هنجارهای اخلاقی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۱۸

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: تقویت هنجارهای اخلاقی در جامعه برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، جمال ارشدی امروز در اولین جلسه حجاب و عفاف که در استانداری تشکیل شد ضمن تاکید بر اینکه تقویت هنجارهای اخلاقی درجامعه درجهت کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی است افزود: با توجه به اینکه اولین مربی فرزندان پدر و مادر هستند و شخصیت افراد از کودکی شکل می گیرد برای نهادینه شدن ارزش ها و هنجار ها باید بر تقویت اخلاقیات درون خانواده اهتمام ورزید.

وی گفت: ما باید همه توان خود را برای تقویت و استحکام خانواده‌ها به عنوان بنیادی‌ترین نهاد به کار ببریم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستان ظرفیت سازمان های مردم نهاد را در تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: حجاب و عفاف و کارهای فرهنگی باید از طریق مردم پیگیری شود چرا که این کارها نیازمند ورود خود مردم بوده و باید تشکل‌های مردمی را در این بحث وارد کنیم لذا بایستی تمام برنامه ها با جامعه محوری در ارتباط باشد.

ارشدی عملکرد برخی دستگاه ها در این زمینه را مطلوب دانست و اظهار داشت: در جهت تقویت فرهنگ عفاف وحجاب با همکاری سازمان های مرتبط طرح جامعی تدوین و به تمام دستگاه های مرتبط ابلاغ خواهد شد.

وی اهم ترین محوریت این برنامه ها را در تقویت هویت ملی و محلی، آموزش در خانواده، اخلاقیات درون خانواده و بهره مندی از رسانه ها وفضاهای مجازی  درجهت تقویت فرهنگ عفاف وحجاب ذکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز