خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان خبر داد:

ارائه 359 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۷۶

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از ارائه 387 هزار 382 نفر ساعت آموزش مهارتی توسط آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سه ماهه اول سال جاری در سطح استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید جمیل احمدی با بیان این مطلب افزود : از مجموع359787  نفر- ساعت آموزش مهارتی ارائه شده توسط  آموزشگاه های آزاد سطح استان277607  نفر-  ساعت درحوزه خواهران و 82180 نفر- ساعت در حوزه برادران ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان بیان داشت: آموزش های مهارتی ارائه شده در سه ماهه اول سالجاری توسط آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در چهار خوشه کشاورزی ، خدمات ، صنعت و فرهنگ و هنر است که سهم هر بخش به ترتیب 2484 ، 285166 ، 49644 و 22493 نفر  ساعت است.

وی اظهار داشت: در حوزه آموزش مدیران و مؤسسین آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای سطح استان نیز دوره آموزشی مدیر آموزشگاه به میزان1966  نفر ساعت و دوره آموزشی مربیان در حرفه بازاریابی و کار آفرینی برای849  نفر ازمربیان و مدیران در حال برنامه ریزی و اجرا است . 

در پایان احمدی ضمن اظهار اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44 قانون اساسی بر در نظر گرفتن قوانین و آئین نامه ها و سیاست های سازمان و گروه های هدف و استفاده از پتانسیل های موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اهداف دولت اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد با خلاقیت ، دانش و مهارت موسسین آموزشگاه ها موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزش های مهارتی  فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز