خبرگزاری کار ایران

از سوی آبفای سنندج؛

عملیات تقویت فشار شبکه آب شرب آساوله سنندج انجام شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۹۵۱

در راستای تقویت شبکه آب شرب منطقه آساوله سنندج، عملیات ترمیم و بازسازی این شبکه در دستور کار امور آبفا سنندج قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، به دلیل وجود انشعابات غیرمجاز و مصرف بی رویه آب در آساوله، فشار آب در این منطقه کاهش یافته بود و بنابراین تصمیم گرفته شد با ترمیم و بازسازی شبکه، این افت فشار تا حدی جبران شود.

در این عملیات لوله سایز ۳۰۰ میلی متری به دو خط ۱۵۰ میلی متری تبدیل شد که طی آن منطقه کمربندی بهشت محمدی از محدوده شهرک صنعتی شماره ۲ جدا و از دو منطقه مختلف به آساوله آبرسانی می شود و مشکل کم آبی آساوله سنندج با این عملیات مرتفع شد. این عملیات روز دوشنبه ۱۹ تیرماه به مدت ۶ ساعت به طول انجامید و خوشبختانه با این کار، فشار آب شبکه در آساوله تعدیل‌شد.

گفتنی است یک هزار و ۲۲۲ اشتراک مجاز در آساوله وجود دارد و حدود ۵ هزار نفر زیر پوشش این عملیات قرار گرفته اند که با احتساب انشعابات غیرمجاز، این میزان به حدود ۸ هزار نفر می رسد.

وجود انشعابات غیرمجاز مشکلاتی برای خدمات‌رسانی ایجاد می‌کند و لذا از شهروندان ساکن این منطقه درخواست می شود ضمن صرفه جویی در مصرف آب، نسبت به معرفی انشعاب های غیرمجاز به آبفا اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز