خبرگزاری کار ایران

کسب 9 رتبه برتر کشوری توسط هنرجویان کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۶۱

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: هنرجویان استان با درخشش در پانزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی 9 رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی -کابردی هنرستانهای کاردانش که از 19 لغایت 21 تیرماه 96 به میزبانی استان آذربایجان غربی  برگزار شد ، هنرجویان استان با درخششی دوباره با اقتدار موفق به کسب 3 رتبه اوّل ، 3 رتبه دوم و3 رتبه سوم در رشته های مختلف شدند .

وی گفت: در این دوره از مسابقات فرامرز صابری از هنرستان گشکی کامیاران در رشته برق ، میلاد عبدالهی از هنرستان سازندگان بیجار در رشته تولید محتوای الکترونیکی و ساسان محمدی از هنرستان خوارزمی ناحیه یک سنندج در رشته جوشکاری رتبه اول کشوری را بدست آوردند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: رزگار اصلانی از هنرستان شهید نصری ناحیه یک سنندج در رشته مرغداری صنعتی ، عرفان مصطفی خانی از هنرستان شهید باهنر سقز در رشته تاسیسات برودتی و موید الماسی از هنرستان کشاورزی دیواندره در رشته زراعت موفق به کسب رتبه دوم کشوری این دوره از مسابقات شدند .

 قربانی هم چنین گفت: مهتاب شریفی از هنرستان ارشاد ناحیه دو سنندج در رشته چهره سازی ، صلاح الدین نیک پی در رشته تعمیر موتوربرق خودرو و میلاد هاشمی در رشته کابینت سازی چوبی هر دو از هنرستان دکتر حسابی سقز موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شدند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز