خبرگزاری کار ایران

ادریس شریفی:

یک‌میلیارد تومان پروژه آبفا در مریوان و کانی دینار در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۲۶

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفای کردستان گفت: در شهرهای مریوان و کانی دینار، پنج پروژه با اعتبار ۹۴۶ میلیون تومان از محل اعتبارات تبصره ۳ در حال اجرا است.

 به گزارش ایلنا، ادریس شریفی با بیان این مطلب گفت: از محل تبصره ۳ قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه‌های آب‌شهری، پروژه‌های مختلفی در محلات و نواحی حاشیه شهرهای استان در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: از جمله شهرهایی که این طرح‌ها در آن در حال انجام یا اقدام بوده، مریوان و کانی دینار است که در مریوان چند پروژه از جمله اصلاح شبکه توزیع آب، استانداردسازی انشعابات آب و در مریوان و کانی دینار ساخت و بازسازی حوضچه و منهول در حال اجرا است ضمن آن‌که پروژه اصلاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب مریوان و اصلاح شبکه آب کانی دینار در دست اقدام قرار دارد.

شریفی در تشریح جزئیات پروژه‌ها گفت: از محل تبصره ۳ پروژه اصلاح شبکه توزیع آب مریوان به مبلغ ۱۰۵ میلیون و پانصد هزار تومان، استانداردسازی ۳۰۰ فقره انشعاب آب به مبلغ ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ساخت و بازسازی حوضچه و منهول مریوان و کانی دینار به مبلغ ۱۲۹ میلیون و پانصد هزار تومان در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از محل این تبصره، پروژه اصلاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب مریوان به مبلغ ۴۹۲ میلیون و پانصد هزار تومان و پروژه اصلاح شبکه آب کانی دینار با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

شریفی یادآور شد: تبصره ۳ قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه‌های آب‌شهری، با دریافت مبالغی در قبوض آب از مشترکان به شرکت‌های آب و فاضلاب اجازه می‌دهد با هماهنگی شوراهای شهر از محل این مبالغ پروژه‌های اساسی و زیرساختی در محلات حاشیه شهرها اجرا شود.

مدیر دفتر روابط عمومی آبفای کردستان ابراز امیدواری کرد با اجرای این‌گونه اقدامات زمینه بهره‌مندی ساکنان نواحی حاشیه شهرهای استان بیش از پیش فراهم و گام‌های بلندی در راستای عدالت اجتماعی برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز