خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کرستان مطرح کرد:

انس با قرآن مانع آسیب‌های اجتماعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۷۴

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: اگر کسی با قرآن مأنوس باشد، دچار آسیب های اجتماعی نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، علی اکبر گروسی در آئین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه قضایی استان کردستان، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران رسالت عظیمی در امر اطلاع ‌رسانی دارند که قابل قدردانی است.

وی با تأکید بر اهمیت نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران امینی هستند که پل ارتباطی بین مردم و مسئولان محسوب می شوند که می توانند با اطلاع‌رسانی به موقع نقش بسزایی در رفع آسیب ها، معضلات و مشکلات جامعه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری کردستان با بیان اینکه راه توسل به ذات باری تعالی مأنوس شدن با قرآن کریم است، افزود: اگر کسی با قرآن مأنوس باشد دچار آسیب های اجتماعی نمی شود.

وی اضافه کرد: قرآن کریم نسخه شفابخش بشریت است و برای تمامی آسیب‌های اجتماعی نسخه شفابخشی در آن وجود دارد و توجه به توصیه ها و آموزه های قرآنی باعث پیشگیری از وقوع جرم می‌شود.

گروسی اظهار امیدواری کرد که برگزاری این مسابقات می‌تواند در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های قرآنی کارکنان دستگاه‌قضا و ترویج فرهنگ‌قرآنی و انس هرچه بیشترخانواده‌ها با کلام وحی تأثیرگذار باشد.

رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: خوشبختانه این مسابقات با استقبال‌خوب کارکنان دستگاه قضایی روبرو شده و مجموعه قضایی استان همواره موضوعات قرآنی را پیگیری می کنند.

گروسی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد افزایش 20 درصدی تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل در سال گذشته بودیم که این نشان از علاقه و جدیت بیشتر کارکنان نسبت به قرآن و آموزه‌های قرآنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز