خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

امر به معروف و نهی از منکر فقط برخورد انتظامی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۲۹

استاندار کردستان گفت: همان‌طور که جامعه به مرور زمان دستخوش تغییرات می‌شود اتخاذ راهکار و شیوه‌ای بدیع برای مقابله با منکرات لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در قروه، افزود: اهمیت و درک فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر کسی پوشیده نیست و همگان مسئولیت خود را در قبال این امر پذیرفتند.

وی اظهار داشت: همان‌طور که جامعه به مرور زمان دستخوش تغییرات می‌شود اتخاذ راهکار و شیوه‌ای بدیع برای مقابله با منکرات لازم و ضروری ست.

زاهدی خاطر نشان کرد: روز به روز دامنه این حوزه وسیع‌تر می‌شود و باید متناسب با این گستردگی و شناخت معروفات و منکرات راه های مقابله را شناسایی کنیم.

استاندار کردستان عنوان کرد: خداوند با اعطای صفتی چون خلاقیت به انسان برای ایجاد نواوری زمینه‌های به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها را مهیا کرده و این انسان است که با قدرت انتخاب بین سعادت و شقاوت مسیر را بر می‌گزیند.

زاهدی در برخورد با منکرات رعایت شئونات اسلامی و آبروی افراد را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: نوع رفتار و برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که ضمن اشاعه معروفات از منکرات جلوگیری و ابروی افراد نیز حفظ شود.

وی تاکید کرد: در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برخورد صرفا انتظامی نیست بلکه از طریق عمل فرهنگی، تذکر لسانی و برخوردهای مشفقانه نیز می‌توان به اهداف خود نائل شویم.

به گفته زاهدی در برخورد با منکرات همه باید حساس و نگاه ژرف داشته باشند تا در اجرای این فریضه بهترین عملکرد صورت گیرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز