خبرگزاری کار ایران

حمید ساعدپناه خبر داد:

93 تعاونی فعال در شهرستان بانه مشغول فعالیت هستند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۰۰

رئیس اداره تعاون کار و رفاه شهرستان بانه گفت: در حال حاضر، 93 تعاونی فعال در حوزه های مختلف در شهرستان بانه مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا، حمید ساعد پناه با اعلام این خبر افزود: هم اکنون 93 تعاونی فعال در شهرستان بانه  با بیش از 96 هزار نفر عضو در حوزه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به نقش تعاونی ها در ایجاد اشتغال اظهار داشت: این تعداد تعاونی در شهرستان بانه برای 1920 نفر اشتغالزایی بهمراه داشته است که خود این موضوع نشانگر اهمیت تعاونی ها در ایجاد اشتغال و افزایش رفاه در جامعه است.

ساعد پناه خاطرنشان کرد: اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بانه به منظور نظارت بر نحوه کار  شرکت های تعاونی از لحاظ اجرای قانون های مربوط به تعاونی در سال گذشته 160 مورد بازدید و نظارت عمومی از  نحوه کار و فعالیت این شرکت ها لنجام داده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان بانه تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 4 تعاونی جدید در حوزه های حمل و نقل، توزیع مواد غذایی، تولید پوشاک و خدمات راهسازی در شهرستان بانه تشکیل و به شرکت های تعاونی این شهرستان افزوده شد.

وی به تعاونی های موفق در سطح شهرستان بانه نیز اشاره کرد و گفت: در شهرستان بانه تعاونی های موفق زیادی وجود دارد که موفقیت هایی در سطح استانی و حتی کشوری داشته اند بطوریکه شرکت تعاونی 1805 صنعتکران بانه از جمله تعاونی های موفق شهرستان بانه است که توانست صنوف آلاینده و مزاحم را از سطح شهر بانه جمع اوری و در حاشیه شهر در مکانی بنام بازارچه صنعتکران بانه ساماندهی کند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل سه تعاونی در روستاهای سبدلو، مجسه و شوی با عنوان تعاون روستا از دیگر برنامه های در اولویت اداره کار بانه است که هدف از تشکیل تعاون روستاها توسعه روستاهای مذکور با توجه به امکانات و پتانسیل های موجود در این روستاها می باشد.

وی با اشاره به نقش تعاونی ها در ایجاد اشتغال افزود: این تعداد تعاونی در شهرستان بانه برای 1920 نفر اشتغالزایی بهمراه داشته است که خود این موضوع نشانگر اهمیت تعاونی ها در ایجاد اشتغال و افزایش رفاه در جامعه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز