خبرگزاری کار ایران

افتتاح مدرسه « ۱۱ کلاسه امید آینده» در روستای آساوله با حمایت بانک آینده

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۸۷

در راستای روند افتتاح مدارس «امید آینده» در بازه زمانی شش ماه با حمایت بانک آینده یک باب مدرسه با ۱۱ کلاس، در روستای آساوله از توابع شهرستان سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیرستان «۱۱ کلاسه امید آینده» با هدف فراهم‌ آوردن امکان برابر تحصیلی برای آینده‌سازان این مرز و بوم با حضور مقامات استانی، مسئولان محلی، مدیران ارشد بانک آینده و جمعی از اهالی خونگرم منطقه، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات بازار بانک آینده در آیین افتتاحیه با بیان اینکه ساخت و افتتاح ۸ باب مدرسه در مناطق کم‌برخوردار کشور، یکی از ماندگارترین اقدامات نیک بانک آینده است،گفت: این اقدامات در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی سازمانی تحقق می‌یابد. بر همین اساس، استراتژی ما افزون بر کیفیت و استاندارد‌سازی بالا ، سرعت و پیشتازی در ساخت مدارس است.

علی ریحانی اظهار داشت: بانک آینده با ۸۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه و سه میلیون مشتری به عنوان یکی از بهترین بانک‌های خصوصی خاورمیانه معرفی و از سوی سازمان‌های بین المللی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

 مساحت زمین این مدرسه ۱۸۴۰ متر مربع و مساحت کل زیر بنا نیز با ۸۴۸ متر مربع در بازه زمانی شش ماه با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان ساخته شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز