خبرگزاری کار ایران

محمد سعید کریمیان مطرح کرد:

توانمندی‌های بازنشستگان نباید مغفول بماند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۲۵۵

مدیرکل انتقال خون کردستان گفت: باید طرح‌هایی خلاقانه برای چگونگی بهره‌گیری از تجربیات بازنشستگان داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد سعید کریمیان در نشستی که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در محل انتقال خون کردستان و با حضور جمعی از بازنشستگان برگزار شد ضمن تبریک این روز افزود: بازنشستگان باید از یک جایگاه مناسب در اجتماع برخوردار باشند و به حفظ شان و کرامت آنان توجه شود.

کریمیان ادامه داد: بسیاری از بازنشستگان در دوران بازنشستگی فعالیت‌های مورد علاقه خود نظیر هنر، عام‌المنفعه و کارآفرینی را ادامه می‌دهند و از دوران بازنشستگی برای ثبت و انتقال اطلاعات و توانمندی‌های تجربی خود استفاده می کنند.

او اضافه کرد: می‌بایست با شناسایی و معرفی این افراد میان جامعه بازنشستگان سازمان انتقال خون در ایجاد روحیه امید به بازنشستگان کمک کرد و آنان را به ادامه زندگی پربار امیدوار کرد.

کریمیان از بازنشستگان خواست ارتباط خود را با پایگاه‌های انتقال خون حفظ کنند و تاکید کرد: افراد بازنشسته باید اطلاعات توانمندی و فعالیت‌های خود را به واحدهای منابع انسانی و روابط عمومی ارسال کنند تا توانمندی های آن بازشناسی شود.

وی تصریح داشت: متاسفانه بازنشستگان اطلاعات کمی در این زمینه دارند و معمولا ناشناخته باقی می مانند در حالی که برخی از آنها حتی می توانند برگزیده کشوری شوند

کریمیان با بیان اینکه ایجاد بانک اطلاعاتی درون سازمانی بازنشستگان از طرف بازنشستگان انتقال خون کردستان به ستاد مرکزی پیشنهاد خواهد شد، گفت: امیدواریم این پیشنهاد به شناسایی پتانسیل‌های پنهان بازنشستگان بیانجامد و برنامه هایی برای استفاده از این توانمندی ها ارائه شود .

در ادامه این مراسم هریک از بازنشستگان به بیان خاطرات دوران خدمت در انتقال خون استان پرداختند ودرخواست ها، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص چگونگی ارائه خدمات به بازنشستگان مطرح ساختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز