خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اموزش و پرورش کردستان مطرح کرد:

32 هزار دانش‌آموز کردستانی از سرویس مدارس استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۶۲۷

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد 32 هزار و 109 دانش آموز استان از سرویس ایاب و ذهاب مدارس استفاده می‌کنند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با بیان این مطلب گفت: در سال تحصیلی 96-97 از مجموع کل مدارس استان، 643 مدرسه شهری و روستایی از سرویس حمل و نقل دانش آموزی استفاده می کنند که 232 مدرسه در دوره ابتدایی، 254 مدرسه در دوره متوسطه اول و 157 مدرسه نیز در دوره متوسطه دوم است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه امسال تعداد 32 هزار و 109 دانش آموز استان از سرویس حمل و نقل استفاده خواهند کرد؛ گفت: از این تعداد 11 هزار و 159 دانش آموز در دوره ابتدایی، 12 هزار و 10 دانش آموز در دوره متوسطه اول و 8 هزار و 940 دانش آموز نیز در دوره متوسطه دوم هستند.

قربانی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تعداد دو هزار و 296 دستگاه انواع وسائط نقلیه از قبیل تاکسی، سواری، ون، مینی بوس و اتوبوس در خدمت دانش آموزان ترددی استان خواهند بود؛ گفت: اولیا و دانش آموزان در هنگام بروز هر مشکلی در ارتباط با سرویس مدارس می توانند مشکلات خود را با کار گروه سرویس مدرسه و رئیس انجمن اولیا و مربیان مطرح کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به کار گروه ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب در مدارس گفت: این کار گروه متشکل از مدیر مدرسه، معاون پرورشی، رییس انجمن اولیا و مربیان، یک نفر از اولیای دانش آموزان و پیمانکار سرویس مدرسه است که نظارت بر عملکرد سرویس مدرسه و تردد دانش آموز، فعالیت پیمانکار، نصب برچسب سرویس مدارس بر روی خودروهای سرویس مدارس از جمله وظایف این کار گروه است.

وی با بیان اینکه ساماندهی پیمان کاران سرویس مدارس برعهده کار گروه حمل و نقل ادارات آموزش و پرورش مناطق است؛ افزود: پیمان کاران باید مستنداتی همچون سوء پیشینه و تائیدیه سلامت جسمی و روانی راننده خودرو، برگه معاینه فنی معتبر خودرو، بیمه کامل سرنشین، بیمه شخص ثالث باشند و همچنین خودرو آنها مجهز به سیستم استاندارد گرمایش، کپسول ایمنی آتش‌نشانی باشد و هنگام عقد قرارداد به رویت مدیر مدارس برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: انتظار ما و اولیای دانش آموزان از پیمان کاران سرویس مدارس نظم و امنیت در خدمات رسانی به دانش آموزان می باشد پیمان کاران باید هنگام ارائه خدمات به دانش آموزان ضوابط و مقررات را رعایت کنند.

قربانی ابراز امیدواری کرد: با تمهید مقدمات لازم و برنامه ریزی مناسب توسط دست اندرکاران سرویس حمل و نقل دانش آموزی در سطح استان، شهرستان ها و مناطق، در روز اول مهر دانش آموزانی که از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می کنند هیچ گونه مشکلی نداشته و شاهد مهری با نشاط باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز