خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کردستان عنوان کرد:

جذب ۶ هزار حامی برای ایتام نیازمند کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۸۱

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: شش هزار حامی در شش ماهه نخست سال جاری برای ایتام نیازمند کردستانی جذب شدند.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده در نشست تخصصی شبکه های مردمی و موسسات عام المنفعه با بیان اینکه مردم کردستان مردمان خیرخواهی هستند که همیشه در کارهای خیر پیش قدم هستند، عنوان کرد: باید تلاش شود از این ظرفیت در جهت کمک به نیازمندان و رفع محرومیت استان بهره گیری شود.

وی ضمن بیان اینکه مردم نیکوکار استان در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیارد تومان از طریق صدقات به نیازمندان کمک کردند، افزود: ۱۰۰ درصد کمک های مردمی صرف امور نیازمندان این استان می شود و در جهت کمک به تامین مسکن، جهیزیه، درمان، تحصیل، معیشت و سایر نیازمندی های فقرا هزینه می شود.

شیخی زاده در ادامه توسعه امداد الکترونیک و برون سپاری خدمات را از جمله برنامه های مهم این نهاد نام برد و اعلام کرد: در جهت کمک به نیازمندان باید از ظرفیت و همکاری آموزش و پرورش، بسیج، دانشگاه ها، ائمه جمعه و جماعات و مساجد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شش هزار حامی در شش ماهه نخست سال جاری برای ایتام کردستانی جذب شدند ، گفت: ۸۰ درصد از حامی های کودکان نیازمند استان در خارج از استان و اکثرا در تهران زندگی می کنند.

 مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به وجود هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند عنوان کرد:  با توجه به سطح مشکلات و نیازمندی های مختلف این کودکان نیاز است خیران استان در این زمینه همت کنند و نیازمندی های ایتام استان را از طریق کمک ها و خدمات خود تامین کنند.

وی ایجاد اشتغال برای مددجویان با همکاری کارگاه ها و صاحبان مشاغل را از دیگر راه های کمک به نیازمندان استان بیان کرد و افزود: کمک های خیران می تواند در قالب ارائه خدمات مختلف به مددجویان این نهاد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز