خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق کردستان تاکید کرد:

ایجاد آمادگی برای فصل سرما با انجام به موقع برنامه‌های اصلاح و تعمیر شبکه

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۹۵۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بر لزوم انجام بازدیدهای دوره ای مستمر و اصلاحی در جهت شناسایی نقاط آسب پذیر شبکه و رفع نواقص برای پیشگیری از قطعی برق در فصل پاییز و زمستان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمصطفی نجفیان با بیان این مطلب گفت:خوشبختانه با انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای فصل پیک مصرف و نیز همکاری شهروندان فصل تابستان بدون اعمال خاموشی به شهروندان سپری شد و امیدوارم با انجام بازدیدهای مستمر و اصلاح و تعمیر نقاط حادثه خیز از فصل زمستان نیز با موفقیت عبور کنیم.

نجفیان تأکید کرد: باتوجه به سردسیر بودن استان همه امکانات و نیروهای شرکت باید برای مقابله با حوادث طبیعی و قطعی برق ناشی از باران و برف و سرما آماده باشند.

در ادامه این جلسه، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت گزارشی از وضعیت شبکه و خاموشی‌های شش ماه اول سال ارائه داد و بر لزوم تدوین برنامه‌های ها تعمیرات و اصلاح شبکه در شهرستان‌ها و اقدام در جهت آنها تأکید کرد.

محمد سعید سلطانی افزود: 6 ماهه دوم سال با توجه به سردی و بارش برف و باران فصل سختی برای همکاران حوزه بهر برداری به شمار می رود و انتظار ما از همکاران اینست با اولویت دادن به موضوع ایمنی آمادگی لازم برای تامین برق مستمر و پایدار برای مشترکین را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز