خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز کردستان عنوان کرد:

۱۹۲ روستای بیجار از قابلیت گاز رسانی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۷۲۹

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در این شهرستان 192 روستا از قابلیت گازرسانی برخوردار است که تا به این لحظه عملیات گازرسانی به 129 روستا به اتمام رسیده و تا پایان سال جاری تعداد روستاهای گازدار این شهرستان به 137 مورد افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، احمد فعله گری در جریان بازدید از روند پروژه گازرسانی مجتمع روستایی قیطاس شهرستان بیجار، گفت: اجرای پروژه های گازرسانی در این استان برای تقویت زیر ساخت ها در زمینه تامین انرژی برای مصارف در بخش های مسکونی و صنعتی طراحی شده و برای بهبود و توسعه خدمات به مردم شریف، نجیب و مومن استان کردستان انجام می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد وضعیت گازرسانی روستایی در شهرستان بیجار گفت: در این شهرستان 192 روستا از قابلیت گازرسانی برخوردار است که تا به این لحظه عملیات گازرسانی به 129 روستا به اتمام رسیده و انجام پروژه در 8 روستای این شهرستان فعال است که تا پایان سال جاری تعداد روستاهای گازدار این شهرستان به 137 مورد افزایش می یابد.  

وی گفـت: گاز رسانی به این مجتمع از اواخر دی ماه سال 95 شروع و پیش بینی می شود علیرغم صعوبت مسیر و سنگی بودن بافت زمین با تلاش مجریان طرح ، عملیات اجرائی آن تا پایان شهریور ماه به اتمام رسیده است.

فعله‌گری افزود: با اتمام عملیات گازرسانی به مجتمع روستایی قیطاس روستاهای قزل تپه و  سلطان آباد قزل‌تپه از توابع شهرستان بیجار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند. 

فعله گری افزود: اجرای این پروژه  شامل 13 هزار و 940 متر شبکه پلی اتیلن در اقطار  90 ، 63 و 25 میلی متری است که تاکنون 12 هزار و 997 متر از آن در مسیر سخت اجراء شده است. 

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهار داشت : تعداد 120 مورد انشعاب برای نصب در این 2 روستا پیش بینی شده که در حال حاضر 19 انشعاب نصب شده و باقیمانده انشعابات نیز در حال نصب است.

 فعله گری در ادامه به بودجه اختصاص داده شده اشاره کرد و افزود: مبلغ اجرای پیمان 4 میلیارد ریال در قسمت اجراء و خرید کالا برآورد شده است . 

لازم به ذکر است پیمانکار مجری طرح پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی قیطاس را شرکت بهطرح سنندج بعهده داشته و بطور مستقیم برای 40 نفر از نیروهای بومی منطقه ، اشتغال زایی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز