خبرگزاری کار ایران

تثبیت اشتغال ۶۰۰۰ نفر در واحد‌های تولیدی مشکل دار کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۳۱

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت: پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در استان موجب تثبیت اشتغال۶ هزار نفر در واحدهای تولیدی مشکل دار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سنندج، گفت: تعداد واحدهای معدنی دارای پروانه بهره برداری استان ۳۸۲ واحد است که از این تعداد ۱۳۲ واحد فعال، ۲۴۱ واحد نیمع فعال و ۹ واحد هم در حال تجهیز است.

وی تعداد واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری استان را ۸۱۱ واحد ذکر کرد و اظهارداشت: اشتغال اسمی این تعداد واحد ۱۶ هزار و ۹۳۰ نفر و اشتغال واقعی هم ۱۱ هزار و ۹۲ نفر است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان ادامه داد: مجموع اشتغال اسمی بخش صنعت و معدن استان ۲۰ هزار و ۹۳۹ نفر و اشتغال واقعی هم ۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر است.

دره وزمی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در استان موجب تثبیت اشتغال۶ هزار نفر در واحدهای تولیدی مشکل دار شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۲۲ طرح و واحد صنعتی متشکل از ۸۳ واحد،۳۱طرح و ۸۹ واحد معدنی در سامانه بهین یاب ثبت نام و درخواست ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: تاکنون در بخش های صنعت و کشاورزی ۱۱۵ میلیارد تومان به بانک ها معرفی شدند که از این میزان مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گفته وی متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش های صنعت و کشاورزی تا ۱۵ آبان ماه امسال فرصت ثبت نام در سامانه بهین یاب را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز