خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱,۵میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به مددجویان کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۲۱۱

رئیس اداره امورحمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کردستان گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کردستان در سال تحصیلی جدید اختصاص داده‌ شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد کمک به تحصیل فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد است، عنوان کرد: هم‌اکنون 7هزار دانش‌آموز و دو هزار دانشجو از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی بابیان اینکه خدمات تحصیلی این نهاد باهدف ارتقای سطح تحصیلی فرزندان خانوارهای تحت حمایت با اولویت مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار از امکانات انجام می‌شود، افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان در سال تحصیلی جدید اختصاص داده‌شده است.

کاظمی در ادامه با اشاره به اینکه ۸۰۰ میلیون تومان از این مبلغ در جهت تأمین اقلام تحصیلی موردنیاز و همچنین کمک به خرید پوشاک به دانش آموزان و هزینه ثبت‌نام در مؤسسات آموزشی و باهدف تقویت بنیه تحصیلی فرزندان مددجویان پرداخت‌شده است، اعلام کرد: همچنین ۷۰۰ میلیون تومان با شروع سال تحصیلی جدید به کمک‌هزینه تحصیل دانشجویان نیازمند کردستانی اختصاص داده‌شده ست.

وی با اشاره به اینکه دانشجویانی در بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد داریم که جزو رتبه‌های برتر کنکور و نخبگان هستند که در رشته‌های شاخص و مقاطع تحصیلی بالا مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: کمیته امداد با شناسایی دانشجویان نخبه و با ارائه خدمات ویژه به این دانشجویان زمینه تحصیل آنها را فراهم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های مرحله نخست جشن عاطفه‌های سال جاری گفت: در این جشن نیز یک میلیارد تومان کمک از طریق خیران جمع‌آوری و در بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع شد و همچنین ۵۵۰ میلیون تومان دیگر نیز در قالب نوشت‌افزار از طریق خیران تهرانی به دانش آموزان نیازمند کردستانی اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز